BFOTO
BFOTO

< 1 - 2 >



050

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.050

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

**/**/1971

 

Bijzonderheden:

**/**/1971: Werd 062(II)

 
 

051

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.051

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

1/08/1993

 
 
Bekijk Fotos van 052

052

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.052

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

**/**/1989

 
 

053

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.053

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

1/07/1994

 
 

054

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.054

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

**/**/1989

 
 

055

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.055

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

**/**/1989

 

Bijzonderheden:

04/10/1957: Is betrokken bij een ongeval te Fexhe-le-Haut-Clocher
**/**/1958 : Werd hersteld met het ABD-rijtuig van AM 526
Had na de reconstructie 50 zitplaatsen minder!

 
 

056

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.056

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

**/**/1992

 

Bijzonderheden:

01/04/1992: Verkocht aan ACTM

 
 

057

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.057

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

1/07/1993

 

Bijzonderheden:

Verkocht aan Italië als plukstel

 
 
Bekijk Fotos van 058

058

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.058

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

**/**/1992

 

Bijzonderheden:

01/02/1993: Verkocht aan SATTI (Italie)

 
 

059

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.059

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

**/**/1990

 
 

060

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.060

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

24/09/1995

 
 

061

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.061

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

**/**/1992

 

Bijzonderheden:

01/02/1993: Verkocht aan SATTI (Italie)

 
 

062

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.062

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

**/**/1971

 

Bijzonderheden:

10/02/1971: Is uitgebrand te Quèvy

 
 

062 II

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.050

 

In dienst:

**/**/1971

 

Buiten dienst:

**/06/1993

 

Bijzonderheden:

**/**/1993: Verkocht aan ACTM

 
 

063

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.063

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

1/07/1994

 
 

064

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.064

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

**/**/1992

 

Bijzonderheden:

01/04/1992: Verkocht aan ACTM

 
 

065

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.065

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

1/06/1993

 
 

066

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.066

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

**/**/1989

 
 

067

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.067

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

24/09/1995

 
 

068

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.068

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

**/**/1989

 
 

069

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.069

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

**/**/1989

 
 

070

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.070

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

**/**/1988

 
 

071

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.071

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

**/**/1989

 
 

072

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.072

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

**/**/1992

 

Bijzonderheden:

01/04/1992: Verkocht aan ACTM

 
 

073

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.073

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

1/07/1993

 

Bijzonderheden:

**/**/1996: Verkocht aan SATTI

 
 

074

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.074

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

**/**/1988

 

Bijzonderheden:

Werd stel 968

 
 

075

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.075

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

1/08/1993

 

Bijzonderheden:

**/**/1993: Verkocht aan ACTM als plukstel

 
 

076

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.076

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

**/**/1990

 
 

077

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.077

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

24/09/1995

 

Bijzonderheden:

**/**/1996: Verkocht aan ATC. Doet dienst in de TPER als stel 054.203/204

 
 
Bekijk Fotos van 078

078

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.078

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

1/08/1993

 

Bijzonderheden:

**/**/1996: Verkocht aan SATTI

 
 

079

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.079

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

**/**/1989

 
 
Bekijk Fotos van 080

080

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.080

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

**/**/1988

 

Bijzonderheden:

Werd stel 961

 
 

081

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.081

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

24/09/1995

 
 
Bekijk Fotos van 082

082

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.082

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

24/09/1995

 

Bijzonderheden:

**/10/1997: Verkocht aan TSP

 
 

083

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.083

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

24/09/1995

 

Bijzonderheden:

**/**/1996: Verkocht aan SATTI

 
 

084

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.084

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

**/**/1988

 

Bijzonderheden:

Werd stel 972

 
 

085

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.085

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

**/**/1988

 

Bijzonderheden:

Werd stel 962

 
 

086

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.086

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

**/**/1988

 

Bijzonderheden:

Werd stel 964

 
 
Bekijk Fotos van 087

087

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.087

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

**/**/1988

 

Bijzonderheden:

30/11/1987: Is betrokken bij een botsing op tegenspoor in de dichte mist te Namêche

 
 

088

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.088

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

1/06/1993

 
 

089

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.089

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

1/04/1986

 

Bijzonderheden:

13/11/1985: Is betrokken bij een ongeval te Halle met 7403
Werd niet meer hersteld

 
 

090

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.090

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

24/09/1995

 
 

091

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.091

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

**/**/1988

 

Bijzonderheden:

Werd stel 969

 
 

092

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.092

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

1/08/1995

 

Bijzonderheden:

**/**/1996: Verkocht aan ATC, maar nooit in dienst gekomen

 
 

093

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.093

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

**/**/1988

 

Bijzonderheden:

Werd stel 970

 
 

094

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.094

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

24/09/1995

 
 

095

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.095

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

24/09/1995

 

Bijzonderheden:

**/**/1996: Verkocht aan ATC, maar nooit in dienst gekomen

 
 

096

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.096

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

24/09/1995

 
 

097

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.097

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

**/**/1990

 
 

098

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.098

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

1/07/1993

 

Bijzonderheden:

**/**/1996: Verkocht aan SATTI

 
 

099

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.099

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

**/**/1992

 

Bijzonderheden:

01/02/1993: Verkocht aan SATTI

 
 

100

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.100

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

1/08/1995

 

Gesloopt:

**/06/2005

 
 

101

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.101

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

**/**/1992

 

Bijzonderheden:

01/04/1992: Verkocht aan ACTM als plukstel

 
 

102

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.102

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

1/07/1994

 
 

103

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.103

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

1/07/1993

 
 

104

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.104

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

1/07/1995

 

Bijzonderheden:

Verkocht als plukstel aan Italië

 
 

105

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.105

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

1/08/1993

 
 

106

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.106

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

**/**/200*

 

Gesloopt:

**/**/2016

 

Bijzonderheden:

01/07/1994: Buiten dienst bij NMBS
**/**/1995: Werd het TBL-stel 106
Buiten dienst na een ongeval

 
 

107

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.107

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

24/09/1995

 

Bijzonderheden:

**/**/1996: Verkocht aan ATC, doet dienst bij TPER als stel 054.201/202

 
 

108

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.108

 

In dienst:

**/**/1954

 

Buiten dienst:

1/08/1995

 

Bijzonderheden:

Verkocht als plukstel aan Italië

 
 

De locfiche pagina is met de grootste zorgvuldigheid gemaakt door Bfoto. Bfoto is niet aansprakelijk voor eventuele fouten of onvolledigheden.Het is verboden om hem zonder voorafgaande toestemming publiekelijk te verspreiden. Bepaalde info over deze locomotieven mag echter op fora gepubliceerd worden mits bronvermelding.

< 1 - 2 >