BFOTO
BFOTO
Index Matériel de traction Leasinglocs Trafic Lignes Documents Bfoto Liens

< 1 - 2 >



6061

 
 
 

En service:

18/05/1965

 

Hors service:

01/11/1984

 

Démoli:

**/**/1989

 

Nr original:

210.061

 

Depot dernier:

Merelbeke

 

Remarques:
(En Anglais)

20/11/1974: Green/yellow

 
 

6062

 
 
 

En service:

28/05/1965

 

Hors service:

01/08/1984

 

Démoli:

**/**/1989

 

Nr original:

210.062

 

Depot dernier:

Saint-Ghislain

 

Remarques:
(En Anglais)

08/08/1974: Green/yellow

 
 

6063

 
 
 

En service:

2/06/1965

 

Hors service:

01/08/1983

 

Démoli:

**/**/1989

 

Nr original:

210.063

 

Depot dernier:

Ronet

 

Remarques:
(En Anglais)

**/**/1983: Drove as 6063X

 
 

6064

 
 
 

En service:

4/06/1965

 

Hors service:

1/10/1984

 

Démoli:

**/**/1995

 

Nr original:

210.064

 

Depot dernier:

Merelbeke

 
 

6065

 
 
 

En service:

11/06/1965

 

Hors service:

01/06/1985

 

Démoli:

**/10/1995

 

Nr original:

210.065

 

Depot dernier:

Saint-Ghislain

 

Remarques:
(En Anglais)

30/05/1975: Green/yellow

 
 

6066

 
 
 

En service:

18/06/1965

 

Hors service:

01/08/1986

 

Démoli:

**/10/1995

 

Nr original:

210.066

 

Depot dernier:

Ronet

 

Remarques:
(En Anglais)

25/04/1977: Green/yellow

 
 

6067

 
 
 

En service:

29/12/1965

 

Hors service:

01/12/1988

 

Nr original:

210.067

 

Depot dernier:

Merelbeke

 

Remarques:
(En Anglais)

Last build class 60 (the original 210.067 became 210.201)
22/11/1977: Yellow/green
**/**/1990: Sold to Ventura (Italy)

 
 

6068

 
 
 

En service:

23/06/1965

 

Hors service:

01/11/1986

 

Démoli:

**/11/1993

 

Nr original:

210.068

 

Depot dernier:

Saint-Ghislain

 

Remarques:
(En Anglais)

02/03/1977: Green/yellow
**/03/1984: Yellow/green
Other figure type (on the yellow livery)
Is together with 6089 the only class 60 which recieved all the liverys

 
 

6069

 
 
 

En service:

28/06/1965

 

Hors service:

31/12/1987

 

Démoli:

**/10/1995

 

Nr original:

210.069

 

Depot dernier:

Ronet

 

Remarques:
(En Anglais)

27/01/1975: Green/yellow

 
 

6070

 
 
 

En service:

2/07/1965

 

Hors service:

01/12/1988

 

Nr original:

210.070

 

Depot dernier:

Merelbeke

 

Remarques:
(En Anglais)

01/02/1978: Yellow/green
Had temporary a yellow front
**/**/1990: Sold to Ventura (Italy)

 
 

6071

 
 
 

En service:

8/07/1965

 

Hors service:

01/12/1985

 

Démoli:

**/**/1989

 

Nr original:

210.071

 

Depot dernier:

Saint-Ghislain

 

Remarques:
(En Anglais)

15/02/1977: Green/yellow

 
 

6072

 
 
 

En service:

14/07/1965

 

Hors service:

01/08/1983

 

Démoli:

**/**/1989

 

Nr original:

210.072

 

Depot dernier:

Ronet

 

Remarques:
(En Anglais)

28/09/1977: Yellow/green
Had temporary a yellow front
25/10/1982: Had a collision with some empty carriages in Dinant

 
 
Regardez les photos de 6073

6073

 
 
 

En service:

16/07/1965

 

Hors service:

01/12/1988

 

Nr original:

210.073

 

Depot dernier:

Hasselt

 

Remarques:
(En Anglais)

29/06/1977: Yellow/green
First locomotive in a yellow livery (after a test with 5142)
01/12/1986: To infra
**/**/1990: Sold to Italy

 
 

6074

 
 
 

En service:

10/08/1965

 

Hors service:

01/08/1986

 

Démoli:

**/**/1989

 

Nr original:

210.074

 

Depot dernier:

Hasselt

 

Remarques:
(En Anglais)

22/11/1977: Green/yellow

 
 

6075

 
 
 

En service:

30/08/1965

 

Hors service:

01/12/1986

 

Démoli:

**/**/1989

 

Nr original:

210.075

 

Depot dernier:

Merelbeke

 

Remarques:
(En Anglais)

08/04/1977: Green/yellow

 
 

6076

 
 
 

En service:

3/09/1965

 

Hors service:

1/08/1983

 

Démoli:

**/**/1990

 

Nr original:

210.076

 

Depot dernier:

Merelbeke

 

Remarques:
(En Anglais)

Recieved a yellow band between the head lights
**/**/1983: Drove as 6076X

 
 
Regardez les photos de 6077

6077

 
 
 

En service:

8/09/1965

 

Hors service:

1/08/1986

 

Nr original:

210.077

 

Nr NVR:

94 88 1050 303-7

 

Depot dernier:

Hasselt

 

Remarques:
(En Anglais)

**/**/1989: Sold to PFT
On front A actual number, on front B the original number
Has a wrong NVR number. In the number you find code 94 (electrical unit, no HST), but this has to be code 92 (diesel engine)

 
 

6078

 
 
 

En service:

13/09/1965

 

Hors service:

01/03/1985

 

Démoli:

**/**/1990

 

Nr original:

210.078

 

Depot dernier:

Merelbeke

 

Remarques:
(En Anglais)

16/05/1979: Yellow/green

 
 

6079

 
 
 

En service:

17/09/1965

 

Hors service:

31/12/1987

 

Démoli:

**/**/1995

 

Nr original:

210.079

 

Depot dernier:

Merelbeke

 

Remarques:
(En Anglais)

23/09/1977: Green/yellow

 
 

6080

 
 
 

En service:

24/09/1965

 

Hors service:

01/08/1985

 

Démoli:

**/**/1990

 

Nr original:

210.080

 

Depot dernier:

Ronet

 
 

6081

 
 
 

En service:

1/10/1965

 

Hors service:

1/03/1983

 

Démoli:

**/**/1985

 

Nr original:

210.081

 

Depot dernier:

Hasselt

 

Remarques:
(En Anglais)

Had a yellow side door
**/**/1983: Drove as 6081X

 
 
Regardez les photos de 6082

6082

 
 
 

En service:

8/10/1965

 

Hors service:

1/08/1986

 

Démoli:

**/**/1995

 

Nr original:

210.082

 

Depot dernier:

Merelbeke

 

Remarques:
(En Anglais)

17/09/1977: Yellow/green

 
 

6083

 
 
 

En service:

15/10/1965

 

Hors service:

01/07/1984

 

Démoli:

**/**/1989

 

Nr original:

210.083

 

Depot dernier:

Ronet

 

Remarques:
(En Anglais)

**/**/1978: Yellow/green
Has temporary a yellow front

 
 

6084

 
 
 

En service:

29/10/1965

 

Hors service:

01/07/1982

 

Démoli:

**/**/1982

 

Nr original:

210.084

 

Depot dernier:

Hasselt

 
 

6085

 
 
 

En service:

8/11/1965

 

Hors service:

01/12/1983

 

Démoli:

**/**/1990

 

Nr original:

210.085

 

Depot dernier:

Ronet

 
 
Regardez les photos de 6086

6086

 
 
 

En service:

17/11/1965

 

Hors service:

01/12/1988

 

Nr original:

210.086

 

Depot dernier:

Merelbeke

 

Remarques:
(En Anglais)

11/01/1978: Yellow/green
01/12/1986: To infra
Sold by CFV3V and painted in the original livery
Sold to TEMCA
Sold to Wallers
Sold CFV3V
Painted in the yellow livery

 
 

6087

 
 
 

En service:

23/11/1965

 

Hors service:

01/01/1983

 

Démoli:

**/**/1987

 

Nr original:

210.087

 

Depot dernier:

Ronet

 
 

6088

 
 
 

En service:

30/11/1965

 

Hors service:

01/08/1986

 

Démoli:

**/10/1995

 

Nr original:

210.088

 

Depot dernier:

Ronet

 

Remarques:
(En Anglais)

28/11/1977: Yellow/green
Had temporary a yellow front

 
 

6089

 
 
 

En service:

3/12/1965

 

Hors service:

01/12/1988

 

Nr original:

210.089

 

Depot dernier:

Ronet

 

Remarques:
(En Anglais)

07/02/1973: Green/yellow
12/09/1980:Yellow/green
01/12/1986: Naar Dienst Baan
Is together with 6068 the only class 60 which recieved all the liverys
**/**/1990: Sold to Casafe (Italy)

 
 

6090

 
 
 

En service:

08/12/1965

 

Hors service:

01/08/1983

 

Démoli:

**/**/1990

 

Nr original:

210.090

 

Depot dernier:

Ronet

 
 

6091

 
 
 

En service:

15/12/1965

 

Hors service:

01/08/1983

 

Démoli:

**/**/1983

 

Nr original:

210.091

 

Depot dernier:

Ronet

 
 

La page de locfiche a été faite avec le plus grand soin par Bfoto. Bfoto n'est pas responsable des erreurs ou incompletions. C'est interdit de distribuer publiquement sans le consentement préalable. Certaines informations sur ces fiches peuvent être publiés sur les forums si cité.

< 1 - 2 >